Systém upozorňuje na ZAHÁJENÍ INSOLVENČNÍHO ŘÍZENÍ (osoba se nově objeví v insolvenčním resjtříku), na ZMĚNY, které v rámci sledovaného insolvenčního řízení nastanou i konec insolvenčního řízení.
U právnických osob a podnikatelů stačí zadat pouze IČ a ostatní údaje se automaticky dotáhnou z naší databáze firem.
Systém upozorňuje na ZAHÁJENÍ INSOLVENČNÍHO ŘÍZENÍ a na veškeré ZMĚNY, které v rámci příslušného insolvenčního řízení nastanou.
!!! U podnikatelů doporučujeme doplnit také rodné číslo, nebo datum narození, pro případ, že by do insolvence vstoupili jako fyzická osoba a neuvedli IČ.!!!
Stačí zadat PSČ a systém vás upozorní na ZAHÁJENÍ INSOLVENČNÍHO ŘÍZENÍ firem a osob s daným PSČ .
Každý den máte přehled, u koho na daném PSČ bylo zahájeno insolvenční řízení.
Osoby a firmy si můžete rovnou přidat ke konkrétnímu monitoringu a dostávat oznámení o jednotlivých změnách v rámci ins. řízení.
Insolvenci lze monitorovat také v rámci jednotlivých oborů. Vyberte si z naší nabídky obor podle CZ-NACE a mějte spolehlivé a rychlé informace o tom, u kterých subjektu ve vynraném oboru bylo ZAHÁJENO INSOLVENČNÍ ŘÍZENÍ.
Ať už jde o vaše obchodní partnery, nebo třeba o konkurenci, vždy je dobré mít přehled, co se ve vašem oboru děje.
Upozornění na NOVĚ ZAHÁJENÁ insolvenční řízení u zadaného typu osob ( právnické osoby, podnikatelé, fyzické osoby) v kombinaci s vybraným insolvenčním soudem.
Vybete si konkrétní události z insolvenčního rejstříku, na které chcete být upozorněni, v kombinaci s insolvenčním soudem. Lze volit různé kombinace událostí a soudů.
NOVÁ řízení u konkrétního insolvenčního soudu: stačí nastavit všechny tři typy osob v kombinaci s příslušným soudem a jste upozorněni na všechna nově zahájená insolvenční řízení u vybraného insolvenčního soudu.
Zadejte FIRMU nebo OSOBU, kterou chcete ověřit a hlídat
Váš e-mail potřebujeme pro zasílání průběhu insolvenčního řízení
Dříve, než nastane insolvence, se v dalších rejstřících mohou skrývat informace o zadluženosti a nespolehlivost firem. Mít je, vám může ušetřit (deseti?, sta?...) tisíce.
Představte si, že uzavíráte důležitý obchod. Všechno šlape, jak má. Na všem se dohodnete, se vším souhlasíte, podepíšete. A teď znova ... Představte si, že uzavíráte důležitý obchod ... A VÍTE, že váš protějšek dluží na DPH půl milionu (!) korun. Cítíte ten rozdíl?
Monitoring firem
podle IČ
Obchodní (veřejný) rejstřík
Upozorníme vás na podstatné změny u vámi vybraných firem.
Změny jsou v účtu k dispozici ihned po zjistění. Nejpozději následující den jsou zaslány na e-mail.
!!! Časté změny jednatelů, vkladů či adres mohou být varovným signálem. Např. jednatel je osoba, která ve firmě rozhoduje a má velký vliv. Rozhoduje o smlouvách, obchodních případech a o fungování celé firmy. Jeho změna může zásadně ovlivnit vaše stávající vztahy. !!!
Nespolehliví plátci DPH
U zadaných firem vás automaticky upozorníme na nespolehlivé plátce DPH, kteří:
Zdánlivě nenápadná informace, která vám dokáže ušetřit spoustu peněz.
!!! Pokud jste sami plátci DPH a zaplatíte firmě, kerá je označena jako nespolehlivá a ta DPH neodvede, může po vás správce daně vymáhat opětovné zaplacení daně.
Neplacení DPH může být také předzvěstí větších finančních problémů vedoucích až k insolvenci. !!!
Věřitelé
Co takhle vědět, kolik peněz firma vymáhá v insolvenčních řízeních?
S funkcí Monitoring věřitelů máte přehled o tom, v jakých řízeních je firma přihlášena jako věřitel a jste upozorněni na jakoukoliv její novou přihlášku do insolvenčního řízení.
Jde o jeden ze signálů možné druhotné platební neschopnosti.
Insolvence jednatelů
Monitorujete jednatele firem, se kterými obchodujete (spolupracujete ...)?
Často jsou monitorovány pouze firmy samotné (podle IČ). Přitom insolvence jednatele(ů) je výrazný varovný signál blížící se insolvence firmy.
V naší aktualizované databázi firem si jednoduše vyhledáte aktuální jednatele firmy a jedním klikem je přidáte k monitoringu. Automaticky se vám uloží také poznámka, že jde o jednatele dané firmy a vy tak vždy na první pohled uvidíte, ke které firmě jej zařadit.
Jedinečná funkce, která vnese dokonalý pořádek do vašich přihlášek. Stačí při registraci zadat IČ a přihlášky se automaticky dotáhnou z ISIR.
V této záložce máte kdykoliv automaticky k dispozici všechny své přihlášky, které jsou v insolvenčním rejstříku vedeny na vaše IČ. A to včetně odkazů na spis a na stažení příslušných dokumentů. Na první pohled také vidíte, zda daná řízení monitorujete. Pokud ne, můžete si je jedním klikem přidat k monitoringu.
Kompletní, průběžně aktualizovaná databáze českých firem.
Základní údaje o firmě , zúčastněné osoby (jednatel, předseda a členové představenstva atd.), základní kapitál, dostupné kontakty, historie firmy, DPH (ne/plátce, bankovní účty, ne-spolehlivost, příslušný FÚ), insolvence.
Jednoduchým kliknutím můžete zúčastněné osoby přidávat rovnou k monitoringu. Budete tak vědět nejen o firmě samotné, ale také o osobách, které za firmou stojí (stává se, že dříve, než do insolvence vstoupí firma, objeví se v insolvenci její jednatel).
S funkcí Monitoring věřitelů máte přehled o tom, v jakých řízeních je monitorovaná firma přihlášena jako věřitel. Navíc jste upozorněni na jakoukoliv její novou přihlášku do insolvenčního řízení.
Víte, kolik peněz firma vymáhá po dlužnících v insolvenčních řízeních a za co. Může to být pro vás signálem možné druhotné platební neschopnosti monitorované firmy.
Jednoduše a pohodlně přímo ze systému sledovani-insolvence můžete ověřovat exekuce u jednotlivých osob a firem. Jde o jednorázové ověření v Centrální evidenci exekucí (CEE) České republiky.
Jako první vám systém ověří kolik a jaké exekuce osoba či firma má, v druhém kroku si můžete nechat zobrazit informace ke konkrétnímu exekučnímu případu. Informace jsou zobrazeny v reálném čase a výsledek je zasílán také na e-mail.
Ověřování exekucí je zpoplatněno samostatně - kreditním systémem a je dostupné jak pro registrované, tak pro neregistrované klienty.
Začněte tím, že si systém vyzkoušíte - zdarma a zcela bez závazků. Zkušební verze funguje 2 týdny a poté se sama vypne. Je funkční, s výjimkou funkce Monitoring věřitelů a omezenou funkcí Moje přihlášky.
Pro spuštění zkušební verze stačí zadat e-mail, telefon a IČ (pro aktivaci funkce Moje přihlášky) a ihned začít.
Můžete nám navíc kdykoliv zavolat a my vám rádi pomůžeme přesně s tím, co konkrétně vás zajímá.
Registrace (vytvoření uživatelského účtu) je vždy na jeden konkrétní e-mail, který je veden jako hlavní. Používá se pro přihlašování, změny nastavení a spravuje svou databázi nahraných osob (PSČ, oborů ...).
Registraci je možno provést zdarma - demoverze (na 2 týdny), nebo rovnou při objednávce konkrétního tarifu. Po zaregistrování je služba ihned funkční, není potřeba žádná instalace. Služba funguje v cloudu a je dostupná na PC, mobilu, tabletu ...kdekoliv, kde je připojení k internetu.
Uzavření smlouvy - pokud si službu objednáte, uzavírá se smlouva elektronicky, na dobu neurčitou, s výpovědní hůtou 3 měsíce.
Pro subjekty, které potřebují více uživatelských účtů, je možno po dohodě nastavit společnou fakturaci.
Jde o samostatné účty, které mohou mít vlastní nastavení, vlastní tarif, vlastní databázi nahraných osob atd., ale jsou fakturovány v rámci jedné faktury.
Pro domluvení konkrténího nastavení stačí zavolat.
Službu lze nastavit individuálně tak, aby co nejvíce vyhovovala vaší práci.
Po přihlášení do svého účtu v záložce MŮJ ÚČET - NASTAVENÍ můžete nastavit frekvenci zasílání upozorňujících e-mailů (1x denně, týdně ...), nastavit si jednotlivé e-maily, na které má být upozornění zasíláno, nastavit si přesný čas, kdy v rámci dne má být e-mail odeslán apod. Nastavení můžete kdykoliv změnit.
Změna nastavení - telefon, e-mail (pro zasílání upozornění) a heslo můžete změnit sami v záložce MŮJ ÚČET - NASTAVENÍ. Potřebujete-li změnit fakturační údaje, nebo provést jakoukoliv jinou změnu, kontaktujte nás. Rádi pro vás vše osobně vyřešíme - info@i4b.cz nebo 774 168 169.
Po přihlášení do svého účtu v záložce MŮJ ÚČET.
Změna tarifu (počtu osob, sledovaných rejstříků) je možná kdykoliv. V záložce MŮJ ÚČET klikněte na ZMĚNIT TARIF a vyberte si z aktuální nabídky. Jakmile změnu provedete, je hned účinná a systém vám pošle proforma fakturu na uhrazení případného doplatku. Doplácí se pouze rozdíl mezi předplaceným tarifem a nově nastaveným tarifem na období, které následuje do dalšího vyúčtování.
Potřebujete-li poradit, který tarif je nejvhodnější zrovna pro vás, zavolejte. Řekněte nám svou představu a najdeme spolu nejvhodnější řešení. Tel: 774 168 169.
Osoby a údaje lze nahrávat samostatně nebo hromadně (ze souboru).
Vkládání údajů je velmi snadné a intuitivní. V adminu služby máte vždy přehledně a na očích jednotlivá tlačítka pro vložení osob s IČ, osob bez IČ, PSČ, oboru (NACE) ... Velkým pomocníkem při vkládání osob s IČ je naše databáze firem, ve které můžete vyhledávat podle názvu firmy a rovnou firmy přidávat k monitoringu. Zároveń vidíte zúčastněné osoby (jednatele), které lze jedním klikem rovnou přidat k monitoringu. Stává se totiž, že dříve než skončí v insolvenci firma, jsou v insolvenci její jednatelé.
Hromadné vkládání - osoby si můžete do účtu převést hromadně ze svého systému nebo .xls souboru. Daný soubor převedete do formátu .CSV a nahrání je pak otázka pár vteřin. V případě firem, stačí nahrát pouze IČ, vše ostatní se dotáhne samo. V případě osob je důležité, aby jednotlivé sloupce obsahovaly stejné údaje, např. v prvním sloupci pouze Příjmení, v druhém pouze Křestní jméno, třetí sloupec pouze datum narození atd.)
Chytré nahrávání - pokud při nahrávání osob systém narazí na osobu, kterou již monitorujete, nenahraje ji podruhé. Pokud narazí na chybné IČ, nenahraje ho. Na vše vás upozorní - proto čtěte hlášky, které se vám zobrazí.
S převedením souboru a hromadným nahráváním vám rádi poradíme na naší infolince 774 435 748.
Informace ve vašem účtu - veškeré informace o monitorovaných osobách se vždy zobrazují ve vašem účtu - po přihlášení na stránce sledovani-insolvence.cz. Najdete zde přehledný seznam osob, PSČ, oborů ..., které jste si přidali k monitoringu. Osoby jsou seřazeny podle posledních změn, které se udály v jejich insolvenčních řízeních - kdykoliv tedy máte on-line přehled, co nového se v kterých řízeních děje. Navíc díky odkazům můžete ihned nahlížet do jednotlivých spisů. Doporučujeme si vše vyzkoušet - 2 týdny zdarma a bez závazků.
Informace na e-mail - jednoduše si můžete nastavit zasílání informací na e-mail (případně v kopii na více e-mailů). Sami si určíte, zda chcete zasílat jeden e-mail s celodenním souhrnem, nebo třeba e-mail při změně - po přihlášení v záložce MŮJ ÚČET - ZMĚNIT NASTAVENÍ. Je možno také posílat e-maily s přílohou XLS nebo s HTML odkazy.
Ceny tarifů se řídí aktuálním platným ceníkem.
Při objednání služby vám zašleme na dohodnutý e-mail výzvu k platbě (tzv. proforma fakturu) na následujících 12 měsíců (službu tak máte předplacenou na celý rok). Po uhrazení vám obratem zašleme fakturu. Služba je funkční ihned po objednání.
Změníte-li tarif v průběhu zúčtovacího období, pošleme vám proforma fakturu na rozdíl mezi původním a novým tarifem, na období, které zbývá do konce vašeho zúčtovacího období. 14 dní před vypršením předplaceného období vám zašleme proforma fakturu na další období a to již ve výši, která odpovídá vašemu novému tarifu.
Automatickou součástí služby je GDPR modul. Ten vám umožňuje nastavit si u jednotlivých osob jaký právní titul vás vede k tomu, že danou osobu monitorujete. Více o GDPR modulu čtěte zde.
SSL certifikát
Služba “Sledování-insolvence” je zabezpečená tzv. SSL certifikátem THAWTE, který zajišťuje šifrování přenášených dat. Celá vaše komunikace je tedy šifrovaná a chráněná.
Heslo - účet uživatele je zabezpečen heslem, které si můžete libovolně měnit.
Vše je zabezpečeno a zálohováno. Server, na kterém služba funguje (datacentrum ve Frankfurtu nad Mohanem) je přísně zabezpečen:
Služba je dostupná ve 2 verzích:
CLOUD - pro běžné využívání
XML - pro propojení vašeho stávajícího firemného systému s insolvenčním rejstříkem (viz níže)
Proč poskytujeme službu v Cloudu?
Využíváte ve firmě systém, ve kterém evidujete zákazníky? Jednoduše ho propojíme pomocí XML a umožníme vám propojení vašeho interního systému s insolvenčním rejstříkem. Ať už jde o jednorázová ověřování, pravidelné ověřování celé databáze, ověřování na vašich www stránkách, nebo třeba pravidelné kompletní výpisy všech změn. Tato služba je zpoplatněna podle množství dotazů, které přes váš systém měsíčně poptáte.
Napište nám na info@i4b.cz, nebo zavolejte na tel.: 774 435 748, a společně vše nastavíme.
Více o XML připojení zde